Een superleuke hike en een saaie rit!

8 september 2015

Terwijl ik gisteren nog dacht goed door de jetlag heen te zijn gekomen werd vannacht het tegendeel bewezen. ..... ik heb alle uren op de wekker voorbij zien komen. Uiteindelijk om 05:00 maar eruit gegaan en met kopje groene thee en een sigaretje heerlijk op de veranda gezeten met alleen het geluid van de krekels en een paar vroege vogels om me heen. Het was niet echt afgekoeld 's nachts dus het beloofde weer een warme dag te worden.
Om 06:00 konden we aan het ontbijt en om 06:45 zaten we alweer in de auto om een kwartier later bij onze geplande hike van vandaag te komen, tenminste. ....als het hek niet gesloten was! Normaliter worden die met zonsopgang geopend maar vandaag dus niet helaas. De park ranger was gister zeker wel naar het oktoberfest geweest! Een half uur later kwam hij eindelijk aangekakt en konden we onze weg vervolgen. De hike die we gingen doen was ritchie ledges, en bleek een enorm leuke hike te zijn langs mooie rotspartijen in een bos. Onderweg kwamen we alweer een uil tegen, en alweer had ik mijn grote camera niet bij me....:( Wel heb ik met mijn kleine cameraatje een poging gedaan.
Na de hike zijn we nog even bij een vogelgebied wezen kijken maar dat was niet veel, en toen hadden we alweer alles van Cuyahoga Valley gezien wat we wilden dus was het tijd om verder te trekken. We lopen nu een halve dag voor op schema dus we besloten om vandaag veel kilometers te gaan maken zodat, als we morgen in noord-michigan komen meer tijd hebben om daar iets te doen.
De rest van vandaag was dus eeen lange saaie rijdag en we zitten nu in een schattig stadje, Gaylord. We hebben net heerlijk in het zonnetje bij een lokaal restaurantje vis gegeten met een coors light, ons favoriete Amerikaanse bier. Nu liggen we lekker uit te buiken met Animal Planet op de tv.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tom en Jolanda:
    8 september 2015
    Hoi reizigers,
    Mooi Ritchie Ledges! En de foto van de uil is toch aardig gelukt zou ik zeggen. Hopelijk heb je tijdens de lange rit naar Gaylord je ogen nog even dicht kunnen doen om wat bij te tanken Berna!
    Leuk om jullie vakantie zo te kunnen volgen.
    Groetjes uit Almere, waar het zonnetje vanaf vandaag weer een poging gaat doen door het wolkendek te breken. Het was hier gewoon fris de laatste dagen. Maar de vooruitzichten zijn gelukkig beter.