Arches national park

25 september 2015

Vanmorgen werd ik wakker door een zoen, ik was jarig! Daarna hebben we het lekkerste ontbijt van deze vakantie gegeten, een heerlijke omelet! Vandaag stond Arches national park op het programma. We gingen weer vroeg op pad want het zou vandaag 34C worden! Als eerste gingen we naar delicate arch, dit is een hele leuke trail maar voor mensen met hoogtevrees (ik dus) wel een enge. 9 jaar geleden hebben we deze trail ook gedaan en toen heb ik het laatste stuk op handen en voeten afgelegd. Omdat ik ieder jaar iets moet doen om over mijn grens met hoogtevrees heen te gaan was de opdracht dit jaar om net als iedereen gewoon rechtop lopend onder de arch te gaan staan. En dat is gelukt!
Daarna hebben we nog wat andere wandelingetjes gedaan en toen het te heet werd zijn we met de auto nog even Canyonlands national park ingegaan, dat ligt daar vlakbij. We zijn in Moab uit eten geweest om mijn verjaardag te vieren, lekker pasta gegeten met een cocktail erbij. Ik heb een heleboel fb berichten, mails, appjes en belletjes gehad dus ik voelde me echt jarig! Het mooiste van vandaag was het bericht dat het gebit van ons caviaatje weer helemaal ok is, die hoeft dus niet meer geopereerd te worden! Al met al dus een hele leuke dag gehad!