De laatste dag alweer....

30 oktober 2019

.... en wat hebben we het gevoel gehad dat we lang zijn weggeweest,  en toch ook weer is de tijd voorbij gevlogen!

Vanmorgen hebben we weer uitgeslapen, op ons gemakje ontbeten en wat op de kamer gehangen. Moed verzamelen voor de grote inpakactie. Dus.... de hele auto leeggeruimd..... de hotelkamer zag er uit als een ontplofte eh..... nou,  bedenk maar wat....

2,5 uur later was alles uitgezocht,  de kleding in de vacuüm zakken en alles in de koffers. In het hotel hadden ze een weegschaal en die mochten we gebruiken. En yessssss.... we zaten nog niet aan de kilo's. Niet dat we dit jaar zoveel gekocht hebben maar we hebben 2 slaapzakken aangeschaft en die nemen ook de nodige ruimte en gewicht in. Maar er kon dus nog wat bij, het regende hier en we hadden nog alle tijd dus......shoppingtime!

We hadden nog best wel veel eten over dus we vonden het zonde om uit eten te gaan en hebben op onze kamer gegeten. Met de laatste biertjes erbij en dat smaakte nog best goed. En al etende hebben we teruggekeken op de afgelopen 5 weken.

We eindigen morgen in Atlanta, Georgia, en dan hebben we ruim 6,200 mile gereden. We zijn door 21 staten gereden,  we hebben 7 national parks, 3 national forests, 1 national river, een scenic waterway, 4 state parks, en een Parkway gezien. We hebben de Atlantische Oceaan,  de Great Lakes en de Golf van Mexico gezien. De temperatuur varieerde van 0C tot 27C. Een gevarieerde avontuurlijke trip waar we met veel plezier op zullen terugkijken.

Morgen gaat de wekker al heel vroeg want het is 5 uur rijden naar Atlanta. En we verliezen een uur omdat we weer naar het oosten gaan. Dus hier gaan op tijd de luikjes dicht voor onze voorlopige laatste nacht in de USA.

1. Tom en Jolanda:
    30 oktober 2019
    Het was weer leuk om te kunnen meegenieten van jullie belevenissen. Een hele goede terugreis gewenst. We zien jullie morgen!
  2. Johan en Hennie:
    30 oktober 2019
    We hebben weer met jullie mee gelezen en mee geleefd. Leuk hoor al die verhalen, jullie kunnen wel een reisgids schrijven....geniet van t laatste dagje USA en we wensen jullie een hele goede reis! Groetjes van ons alle vijf!
  3. Sonja Voll:
    30 oktober 2019
    Oh, hoe durven jullie dat? 5 Uur rijden om op het vliegveld te komen! Ik zou behoorlijk in de stress schieten voor wat er allemaal kan gebeuren waardoor we het vliegtuig zouden missen. :-0
    Het was leuk om met jullie mee te reizen. Een voorspoedige reis naar het vliegveld en een behouden vlucht terug naar ons koude landje gewenst. Groetjes
  4. Greetje D.:
    31 oktober 2019
    Leuk geschreven verslag Berna.Nooit gedacht dat je zo'n natuurliefhebster zou worden.Zo zie je maar hoe verrassend dat kan zijn.Bovendien ook nog zo sportief! Mooi dat je daar samen met Ron zo van kan genieten.Ik zou het je niet nadoen.Voor mij zou er zo af en toe toch een museum tussendoor moeten. Een goede vlucht en nu weer aan het werk! Hartelijke groeten van Greetje D.