Pensacola

28 oktober 2019

Vanmorgen zijn we vroeg uit de veren gegaan om de laatste kilometers af te leggen. Het zou mooi weer worden dus we hadden een paar plekjes voor onderweg uitgezocht om van het zonnetje te genieten. De bergschoenen werden verruild voor teenslippers.

Onderweg zijn we bij een baai gestopt, superleuk en mooi. We hebben veel vogels gezien,  en verder herten,  3 alligatortjes, en heel veel schildpadden. Daarna bij een kraanvogel gebied  gestopt en gelukkig hebben we daar ook 2 kraanvogels gezien!  Het is leuk om weer even in Florida terug te zijn. Op de muggen na dan die uitzinnig enthousiast zich in mijn nek nestelden. Gelukkig hadden we nog insektenspray bij ons.

We waren heerlijk op tijd bij het hotel, we hebben een heerlijke kamer in een rustige uithoek. Hier houden we het wel een paar dagen uit. De rest van de dag lekker geluierd en savonds bij een locale tentje lekker buiten gegeten met een biertje erbij. Ron een hamburger, en ik heb genoten van een southern style maaltijd,  garnalen in de lekkerste spicy saus die ik ooit heb gegeten met een blok gefrituurde grutten. Ik kende het niet en het blijkt dus iets typisch cajun style te zijn,  maar het was heerlijk. Morgen gaan we terug :).

De rest van de avond weer lekker luieren!