Las Vegas!

12 oktober 2014

Iedere vakantie hebben we wel een keer pech met een motel dat het er slecht uitziet en dat het lawaaierig is. Het krotmotel hadden we al gehad, en vannacht was dan de nacht met de geluidsoverlast. Wij hadden gasten boven ons die om 23:30 nog eens in bad gingen en om de 15 minuten wat water lieten weglopen en weer bijvulden, en dat klonk alsof er een waterval door onze kamer ging. En ze hadden de tv nog eens keihard aan. Om 01:00 hebben we boos de receptie gebeld, en we hoorden andere mensen ook al op hun deur bonzen. Al met al ging het tot 01:30 door, toen was het rustig maar het duurde nog een tijd voordat wij in slaap vielen. En 's ochtens werden we al weer vroeg wakker van de gasten die op tijd weg moesten. Tsja... dat heb je met een motel aan de aan de doorgaande weg.
We waren allebei lamlendig en hadden een beetje last van de eind-vakantie-dip. Eigenlijk zouden we nog naar Zion NP gaan maar we hadden niet zo veel tijd, hadden geen zin om ons te haasten, kortom... we hebben lekker rustig aan gedaan en zijn om 11:00 richting Las Vegas vertrokken. De weg er naar toe was weer even mooi als anders en na 3 uur rijden waren we er. We zitten bij de Signature MDM en mochten gelukkig al eerder onze kamer in.
Dus we hebben de hele auto uitgeruimd wat een behoorlijke klus was na 3 weken zo'n beetje erin geleefd te hebben. En nu zitten we in onze suite die ik via een mooie prijs had weten te boeken met 2 badkamer, een jacuzzi, een keuken en zelfs tv op het toilet!
Nadat we waren gesetteld zijn we crazy Las Vegas ingegaan en hebben alvast een gokje gewaagd maar helaas niet gewonnen..... hier gaan we ons de laatste dagen van onze vakantie zeker vermaken :)!

1. Tom en Jolanda:
    13 oktober 2014
    Ja, nog een paar dagen genieten. Gaat vast wel lukken in LV. En dan zo'n suite, luxe hoor! Dat heb je goed geregeld Berna. Veel plezier nog. En ook al winnen jullie niets, je komt toch (ver)RIJK(t) terug naar Nederland.
  2. Tom en Jolanda:
    15 oktober 2014
    Hoi Ron en Berna,
    Realiseren jullie je dat dit open weblog, jullie reisverhalen en vooral ook de foto's tig meer avonturiers en toeristen naar Amerika zal lokken. Een touroperator zou jullie weblog graag gebruiken!!!
    Een goede terugreis gewenst. De weergoden zijn jullie goed gezind het komend weekend. Ze voorspellen 22 graden. Zo hebben jullie even de tijd om te acclimatiseren. Voor morgen wel even de regenjassen uit de koffer halen.
    Liefs, Sylvia en Jolanda