Reacties

Reacties 1 - 33 van 33

Naam Reactie Datum
Tom en Jolanda Leuk voor de Kerstkaart volgend jaar. 11 dec. '18
Tim Kleinrensink superlekker, goed bezig en zeker ook heel mooie dieren… 31 okt. '17
Tom en Jolanda Jeetje, wat een verhaal. Hopelijk gaat het inmiddels… 29 okt. '17
Tom en Jolanda Hoi Ron en Berna, Realiseren jullie je dat dit open… 15 okt. '14
Tom en Jolanda Ja, nog een paar dagen genieten. Gaat vast wel lukken… 13 okt. '14
Tom en Jolanda Dit herkennen we weer van de foto's van Joost… 12 okt. '14
Tom en Jolanda Lang leve de crackers met worst en kaas! Toch een… 11 okt. '14
Tom en Jolanda Het uploaden is gelukt! Ja, soms moet je er iets voor… 10 okt. '14
Chestin Wij komen zaterdag aan, maar die dag hebben we vast… 10 okt. '14
Chestin Ik geniet echt van jullie verhalen en de mooie foto's!!… 9 okt. '14
Liesbeth Schutte Zeker een rare dag zeg. Ik moet telkens nog aan Savannah… 8 okt. '14
Mirjam Wat een naar nieuws zo ver weg van huis, Berna. Sterkte… 8 okt. '14
Tom en Jolanda Hoi Ron en Berna, Het is wel een zoekplaatje dit jaar… 7 okt. '14
Tom en Jolanda Ha, ha, je moet maar zo denken: knoflook is gezond!… 7 okt. '14
Tom en Jolanda Fijn dat de boottrip is doorgegaan. Anders zouden… 7 okt. '14
Tom en Jolanda We hopen voor jullie dat de bootreis doorgaat! En… 6 okt. '14
Tom en Jolanda Nu weten we het zeker: volgend jaar gaan wij ook!!!!!… 3 okt. '14
Tom en Jolanda Hoi reizigers, Ik val wel in herhaling, maar wat een… 2 okt. '14
Tom en Jolanda Hoi avonturiers, Enge spinnen op de buitenplee en… 1 okt. '14
Ronald Verhoog Jullie maken deze reis weer mooie, leuke en bijzondere… 29 sep. '14
Tom en Jolanda Fijn dat jullie de auto hebben kunnen inwisselen.… 29 sep. '14
Jos Zeegers Ach zo'n spinnetje, daar kom je wel overheen.… 28 sep. '14
Tom en Jolanda Jammer van de regen. Maar zo blijft er nog iets op… 27 sep. '14
Chestin Haha, je spinnenverhaal bezorgt zelfs achter een computerscherm… 26 sep. '14
Tom en Jolanda Hoi, hoi, Wat een verhalen weer. Sorry Berna, ik lag… 26 sep. '14
Tom en Jolanda Goedemorgen, Er is er een jarig..... twee violen en… 24 sep. '14
Tom en Jolanda Hoi Ron en Berna, Wat een prachtige vogelfoto's!… 23 sep. '14
Liesbeth Schutte Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en al… 22 sep. '14
Tom en Jolanda Ha die reizigers, Blij dat de reis ondanks enige vertraging… 22 sep. '14