Sonora Pass

8 oktober 2014

Vandaag staat de Sonora Pass op het programma, dit is de een-na-hoogste highway die over de Sierra Nevada gaat. De hoogste pass is Tioga road, maar die hebben we al een paar keer gedaan. De weg was ronduit spectaculair! We reden tussen hoge bergen door, langs rotspartijden en een mooie rivier met watervallen. We zijn veel gestopt om foto's te maken.
Onderweg kwamen we nog langs Monolake, een alkalisch meer met mineraalstructuren. Onze eindbestemming vandaag was Bishop, waar we al vroeg in de middag aankwamen dus de rest van de dag hebben we lekker gerelaxed. Een frappucino bij Starbucks gedronken, gezwommen, TV gekeken... Bij de supermarkt hebben we een kippetje en salade gekocht die we op de kamer hebben opgegeten want we moesten de rest van de reis nog bekijken.
We hebben de planning wat omgegooid, we zouden morgen naar Death Valley gaan maar dat slaan we over en gaan in plaats daarvan naar boven, naar Great Basin NP in Nevada. Dan gaan we via Zion weer terug naar onze eindbestemming Las Vegas!
@Chestin: we hebben geboekt in LV, we zitten in Signature MGM, goeie vlucht alvast naar LV en ik zie je over een paar dagen!!!!! (Vergeet je niet die slaappil voor mij voor de terugvlucht? :)

1. Chestin:
    9 oktober 2014
    Ik geniet echt van jullie verhalen en de mooie foto's!! Ik kan niet wachten om er ook te zijn! Ik vertrek morgen nacht (van vr op zat) en kom (als er geen gekke dingen gebeuren in dat enge ding) zaterdag 14:00 LV tijd aan. Wanneer komen jullie aan? Ik ga zo even googelen naar jullie hotel, even kijken hoe ver dat van die van ons is! De slaappillen heb ik vannacht getest, maar het leek wel een placebo!! Ik ga vanmiddag toch nog even wat zwaarders scoren en zal ze allebei wel meenemen!

Heel veel plezier nog en tot over een paar dagen!!!!