Viva Las Vegas!

29 september 2015

Gisteravond zijn we naar onze favoriete slot machines gegaan. Echter toen we daar aankwamen bleken ze weg te zijn. Dus toen maar 2 nieuwe machines gezocht en gokken maar! We hadden geen geluk, dus uiteindelijk zijn we met minder geld teruggegaan dan we waren aangekomen maar we hebben een leuke avond gehad! Daarna 's nachts nog even boodschappen gedaan voor de laatste paar dagen. Zo makkelijk dat hier de meeste supermarkten 24/7 open zijn.
Vanmorgen wilden we vroeg de wekker zetten om alvast wat terug te gaan naar de Nederlandse tijd maar we waren zo moe dat we lekker hebben uitgeslapen. Na ons ontbijt hebben we gezwommen en in het zonnetje gelegen. Niet te lang, want het was alweer bloedje heet. Vandaag was een beetje een bijkom- en rommeldag. We hebben onze schoenen schoongemaakt, in ons appartement hebben we een wasmachine en droger dus we hebben alle was al gedaan. Daarna de 100 tasjes met spullen die overal en nergens uit de auto vandaan kwamen uitgezocht en toen zag het er al weer een stuk overzichtelijker uit. Volgens mij past er nog best wat bij in de koffers maar daar zijn de meningen hier over verdeeld.
Na een middagslaapje hebben we vroeg gegeten, kip met rijst en broccoli, want we gaan vanavond naar Fremont Street, het oude gedeelte van Las Vegas. Nu nog even optutten en dan de shuttlebus in!

1. Tom en Jolanda:
    30 september 2015
    Stoere dingen hebben jullie weer gedaan en meegemaakt. Ik kan niet wachten op het zien van de vergrotingen van de recente foto's. Ik kreeg honger bij het zien van de pannenkoek.
    Heb een fijne terugvlucht. See you!
    Groetjes, Jolanda en Sylvia
  2. Ronald Verhoog:
    3 oktober 2015
    Jullie hebben weer een super vakantie gehad met veel afwisseling!
    Ik heb weer genoten van de foto's en verslagen!
    Groetjes
    Ronald