Zion national park

28 september 2015

Onze laatste dag alweer in "the outdoors". Vandaag stond Zion national park op het programma, we gingen naar het oostelijke deel van het park omdat het zondag is en de canyon dan heel druk is. Ik had gelezen over een canyon wat geen officiële trail was en die leek erg leuk. En dat was het ook, we moesten erg veel klauteren en op een zeker moment konden we niet verder omdat er water in stond. Ron kwam op het idee om stenen te sjouwen en in het water te leggen als stepstones dus zo gezegd zo gedaan. Ons gesjouw bleek de moeite waard want er kwam nog een heel leuk gedeelte na het water.
Onze volgende trail was de canyon overlook trail. Hier moesten we een flink stukje klimmen om bij een prachtig uitzicht over Zion canyon te komen, ook deze trail was erg de moeite waard. Daarna hebben we de schitterende highway 9 door zion gereden en ons suf gefotografeerd om alle bergen vast te leggen. Inmiddels was het al bijna 12 uur dus tijd om naar onze eindbestemming van deze vakantie te gaan, Las Vegas! Onderwegnog even getankt en pannenkoeken gegeten, onze derde fastfood pas deze vakantie en toen was het gassen maar! We zagen de temperatuur steeds verder oplopen, de weersverwachting in vegas is 39C, goed warm dus!
We hadden veel te lang gewacht met boeken voor las vegas omdat we dachten wel een last minute aanbieding te krijgen maar het hartstikke druk in vegas dus bijna alles was uitverkocht en wat er nog was, was belachelijk duur. Nu zitten we in een resort ver van de strip maar wel een heerlijk ruim appartement. We zijn nu aan het inruimen en bijkomen, vanavond Las Vegas in!