Pensacola beach

29 oktober 2019

Vandaag een rustig dagje, eerst uitgeslapen en ontbeten. Daarna nog even lekker terug in bed. We wilden eigenlijk gaan kanoën maar toen we bij het strand kwamen wat overigens helemaal leeg was zijn we daar gaan zitten. En lekker gezwommen natuurlijk. We hadden overal vogels en tientallen grote vlinders ons om heen. En reiger in een boom hield ons gezelschap.

Daarna zijn we verder gegaan naar Pensacola beach,  aan de buitenkant van de eilanden aan de golf van Mexico. Daar zouden we kano's huren. Maar toen we het strand zaten wilden we weer zwemmen.  We hadden m nog nooit zulk wit zand en zo'n blauwe zee gezien!  En heerlijk rustig op t strand. Daar zijn we dus gebleven.

Laat in de middag weer een tukje.... we waren allebei rozig van het water en daarna naar hetzelfde tentje als gister geweest. Dit keer en cajun strip pasta, ook weer super lekker dus ik denk dat ik al weet waar we morgen gaan eten. En omdat we tijdens het eten bedachten dat we de hele vakantie nog geen dessert hadden genomen zijn we daarna ons favoriete dessert bij applebees gaan eten: butter pecan blondie. Een warm stuk appeltaart met vanille ijs, vanille saus en pecannoten. Wel gedeeld natuurlijk....

1. Liesbeth Schutte:
    30 oktober 2019
    Weer erg genoten van jullie verslag en foto's. Goede terugreis en geniet lekker na!