Cuyahoga Valley National Park

7 september 2015

Vannacht hebben we heerlijk geslapen! We werden om 05:30 wakker en zijn toen eens de auto goed gaan inrichten. Daarna nog de laatste boodschappen gedaan (de walmart is hier 24/7 open) en toen gingen we rond 07:00 op pad. Vandaag en morgen staat Cuyahoga Valley national park op het programma. De weersverwachting is zo'n 33c met een hoge luchtvochtigheid, dus we zijn blij dat we er vroeg bij zijn. Vandaag hebben we een aantal korte wandelingen gedaan, erg afwisselend, langs rotsen, moeras en watervallen. Cuyahoga Valley is leuk! Het een park in de stad cleveland en er wonen dus ook gewoon mensen in. Toch is er heel veel natuur, historie en gelukkig ook vogels! Ik heb foto's van wood ducks gemaakt, die stonden al lang op mijn wensenlijstje. En we hebben een dikke uil gezien, de barred owl , geen idee wat de nl naam is, en we hebben zelfs een kolibrie gezien! Het werd steeds warmer dus om 14:30 zijn we richting hotel gegaan. Daar hebben we lekker eerst gezwommen en gedoucht en even op bed uitgerust. Daarna zijn we naar de Applebee's gegaan en hebben heerlijk gegeten met een cocktail erbij! Het was eigenlijk de bedoeling dat we 's avonds nog naar een oktoberfest zouden gaan maar het was erg onduidelijk waar dat nu precies moest zijn en we hadden geen zin om heen en weer te rijden dus zijn we nog maar wat wezen shoppen en we hebben de eerste kleding gescoord! Daarna heerlijk voor het hotel op een bankje gezeten, het is hier 's avonds nog heerlijk warm! Nu even de weblog aan het bijwerken en dan zo naar bed. Een hele leuke eerste dag!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tom en Jolanda:
    7 september 2015
    Dat klinkt allemaal goed! Mooie foto's weer. Ja, ja, Berna die het bij 1 drankje houdt en dat moeten wij geloven?
    Veel plezier!
  2. Pa en ma:
    11 september 2015
    Hoi Ron en Berna
    Wat fijn fdat jullie zo genieten. En nog mooi weer ook!
    Heb het goed en land veilig vandaan na jullie tocht per vliegtuig.
    Hartelijke groetjes.