De oversteek!

6 september 2015

De reis begon soepel.... omdat er wegwerkzaamheden aan het spoor waren, bracht de buurman ons gelukkig weg. We waren ruim op tijd en inchecken en security gingen erg vlot. Met 15 minuten vertraging zaten we in de lucht en na 2 wijntjes te hebben gedronken gingen bij mij de luikjes al toe terwijl we met een snelheid van 900 km/uur door de lucht vlogen (terwijl ik 's ochtends nog zat te vertellen dat ik noooooit sliep in het vliegtuig. ......).
We landden keurig op tijd in Toronto, alle tijd dus voor onze overstap. Totdat we bij de hal met vluchten naar de US kwamen. Daar stond geeneens zo'n lange rij, maar er zat maar 1 officer van customs en het ging zooooo langzaam...... en de tijd begon steeds meer te dringen... Eindelijk waren we dan aan de beurt, maar nee, er kwam een crew aan, en die had natuurlijk voorrang, dus moesten we weer wachten. Nadat we door customs heen waren speerden we naar security, en ja hoor, ik werd er tussenuit gepikt. Toen de mevrouw latex handschoenen aan deed kreeg ik het toch wel even benauwd maar ik hoefde gelukkig alleen gefouilleerd te worden.
Eindelijk waren we dan bij de gate en toen was het weer even slikken.... we zaten in een klein turbo propje, en Bombardier 8-100. Maar die heeft ons netjes naar cleveland gebracht en toen zetten we dan toch voet op Amerikaanse bodem.
Binnen een uur hadden we de bagage, auto en waren we bij het hotel en zijn we gelijk boodschappen gaan doen. En nu liggen weer dan lekker op bed bij te komen van de dag, Sweet Dreams!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tom en Jolanda:
    Goedemorgen buurtjes,
    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen en dat je zelfs hebt kunnen SLAPEN!!!!! Dat is een nieuwe ervaring. En dat jij er deze keer bent uitgepikt (en niet Ron) is ook uniek, ha, ha. Hopelijk hebben jullie goed geslapen en kunnen jullie uitgerust op pad. We kijken uit naar het volgende verslag. Geniet ervan!
    Groetjes, Tom en Jolanda
  2. Ronald Verhoog:
    6 september 2015
    Wat leuk dat jullie weer naar Amerika zijn gegaan. Het reisschema bekeken en het wordt weer een mooie afwisselnde reis!
    Ik wens jullie heel veel plezier, goede reis en een fantastische vakantie. Geniet ervan! Ik volg jullie!
    Groet
    Ronald
  3. Johan en Hennie:
    Hoi Berna en Ron,
    Fijn dat de reis zo goed is gegaan...en da jij er bent uitgepikt, Berna, tja...je liep zeker weer te stressen dat het allemaal zo lang duurde...ja...dat valt natuurlijk op!!!...niet doen...lekker gaan genieten nu...groetjes,
    Johan, Hennie, Joëlle, Jelise, Janienke en FENIX !!!!!