Pictured Rocks National Lakeshore

10 september 2015

Gisteravond gingen om 20:00 de luikjes al dicht en we hebben heerlijk doorgeslapen, d.w.z..... Totdat ik om 04:30 wakker werd van de jeuk, oh oh..... bleek dat bij het raam allemaal blackflies, oftewel knutten zaten! Ik zat onder de bulten dus we gingen klagen bij de receptie. Daar ging de vrouw gelijk op stand paniek en begon mijn bed overhoop te halen omdat ze dacht dat het bedbugs waren. Maar daar konden we haar alles over vertellen, dat was het gelukkig niet. Gelijk een andere kamer gekregen en toen was het tijd voor ontbijt. Daarna gingen we op pad en de dag begon gelijk al goed, we zagen langs de kant van de weg een stekelvarken schuifelen! Die wilden we zo graag een keertje zien en hier was er dan één! Toen we dichterbij kwamen rende hij de bosjes in dus helaas geen foto van kunnen maken. De rest van de dag bestond uit lopen, lopen en nog eens lopen, van de ene mooie waterval naar de andere, ze waren allemaal even gaaf!
Toen we niet meer konden zijn we nog even rondje langs ons gister ontdekte vogelgebied gaan doen maar dat leverde weinig nieuwe soorten op. Onderweg hebben we een burgertje gegeten, en nu zijn we op de kamer (zonder knutten), te moe om nog te gaan eten. Denk dat het slapen vannacht best zal lukken!

1. Chestin:
    10 september 2015
    Wauw super mooie foto's!!!
  2. Tom en Jolanda:
    10 september 2015
    Gaaf!!! De knut heb ik even opgezocht (nooit van gehoord), maar is dus een soort mug. Ben je weer mooi klaar mee. Maar ik weet uit betrouwbare bron dat ze in Amerika een goed zalfje hebben tegen de jeuk.