Een lange reisdag

17 september 2015

Vandaag was een reisdag, en een hele lange saaie......als eerste stond boodschappen doen op het programma, we waren al weer bijna door het water, de cola en het bier heen en ik wilde mijn favoriete drank in de US weer eens hebben, wortelsap! Nadat we ons jeepje weer hadden volgestouwd gingen we op pad. De afstand die we vandaag moesten afleggen was 350 Mile en het enige wat we moesten doen was west rijden op highway 2. Deze highway gaat dwars door north dakota. De bomen hebben plaats gemaakt voor de prairies en de boerderijen, afgewisseld met meertjes met groepjes watervogels.
Onderweg hadden we drie stops gepland bij wildlife refuges om wat vogels en hopelijk andere dieren te bekijken. En verder was het een saaie dag, de auto stond op cruise control, er was weinig verkeer dus we hoefden alleen om beurten het stuur vast te houden. Na het aftellen van de miles waren we eindelijk op de plaats van bestemming gekomen, Williston, een vaag en beetje depri stadje. We waren het allebei zat en hadden geen zin om door te rijden naar het volgende stadje wat een uur verderop lag dus we hebben hier een motel gezocht waar ze ons een veel te hoge prijs voor wilden laten betalen maar na wat heen een weer gepraat waren we eruit.
Maar......we hebben een leuk vooruitzicht, morgen en overmorgen gaan we naar Theodore Roosevelt national park, ons laatste nieuwe national park van onze reis, als we deze hebben bezocht staat de teller van de bezochte parken al op 44!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Liesbeth Schutte:
    17 september 2015
    zo, nu pas tijd gehad om wat te lezen. Maar leuk. Vooral die laatste foto. Ben vandaag zelf met Fino bij EJ geweest. Zijn voortandjes moesten geslepen worden. Hij heeft enorm gekrijst maar het is goed gegaan.