Een relaxte dag en een hoop vogels

23 september 2016

Vandaag zou een rustige dag worden, het enige wat we echt hoefden te doen was een kleine 4 uur rijden naar Winthrop, in Washington. Nadat we relaxed hadden ontbeten, uiteraard waren we weer vroeg wakker, pakten we de auto in en gingen op pad. Eerst maar eens naar de shops, dit was de eerste redelijke stad waar we zaten dus we gingen gelijk onze slag slaan. De etensvoorraden werden eerst aangevuld en toen was het kleding shoppen! Met een volle tas en een minder volle portemonnee gingen we verder. We hadden een scenic route uitgekozen en onze verwachtingen werden weer overtroffen!

De weg voerde langs rotsige bergen, gouden prairies, rivieren en meren. Onderweg aan een meer hebben we gepicknickt, dat was leuk want er waren ook wat vogels te zien! Vroeg in de middag kwamen we op onze bestemming aan, we zitten in een gezellige houten inn met een mooie tuin eromheen, en erachter stroomt een rivier. We zien hier weer allerlei leuke vogels, waaronder 2 nieuwe soorten, de harlequin duck en de red-naped sapsucker (leuk scheldwoord trouwens....)!

We hadden in de supermarkt avondeten gekocht wat we op ons balkon hebben opgegeten tussen het vogelkijken door, zo meteen nog douchen en dan is het al weer tijd om het nestje in te gaan want morgen is een volle dag, dan staan er weer een paar bergwandelingen op het programma.