Death Valley National Park

10 oktober 2016

Vandaag onze laatste 'buitendag' van deze vakantie en die besteden we in Death valley national park. Het is voor death valley begrippen koel, zo'n 31C. Wij vonden het nog steeds erg warm, met name als we bergopwaarts liepen! Eerst was mosaic canyon aan de beurt, een redelijk smalle canyon met gemarmerde wanden, erg mooi om doorheen te lopen en ook lekker koel!

Daarna naar Zabriski point, we raakten niet uitgefotografeerd het is daar zo mooi! Ook toen we verder richting badwater wilden rijden stopten we zo vaak dat we voor geen meter opschoten. De rest van de plannen viel dus in het water maar om 13:00 hielden we het niet meer. ....op naar Las Vegas!

Het was nog zo'n 2,5 uur rijden naar crazy vegas dus toen we om 15:30 aankwamen waren we behoorlijk gaar. We hebben een lekker ruim appartement gehuurd buiten de strip, met alles erop en eraan.
Nadat we de bedbug check hadden gedaan (de laatste van deze vakantie!) Hebben we de hele auto uitgeladen. Auto schoon, appartement, zwijnenstal! (Foto volgt morgen). Eerst maar eens alles opgeruimd, toen boodschappen gedaan, gegeten en even uitbuiken voordat we de strip opgaan, Vegas, here we come!

1. Tom en Jolanda:
    10 oktober 2016
    Zeer zeker prachtig daar. Nu alvast een spaarpotje winnen voor jullie volgende reis. Veel geluk!
  2. Jos Zeegers:
    10 oktober 2016
    Ik hoop ooit eens die mooie foto's te zien.