Little lakes valley

9 oktober 2016

We staan steeds later op en komen ook steeds langzamer op gang ' s ochtends. Zo zaten we vandaag pas om 9:30 in de auto. Vandaag hadden we niet veel gepland, we zijn een beetje gas aan het terugnemen zo aan het einde van de vakantie. Nadat we een brood en devilled egg salad hadden gekocht moesten we zo'n half uurtje rijden om bij de hike te komen die we wilden doen.

Deze hike begint op een hoogte van 10,200 ft en dat was goed te voelen! De hike liep door bergweiden met beekjes, meertjes omringd door de bergtoppen van de Sierra Nevada. Het was warm vandaag, zo'n 27C. Op ons gemak hebben we de ruim 10 km lange wandeling gedaan met regelmatig aan de rand van een meertje genoten van het uitzicht.

Na nog een 1,5 uur gereden te hebben kwamen we bij ons eindpunt van vandaag, Lone Pine in California. We zitten in een schattig historisch hotelletje. Het stadje is bekend om de western films die hier zijn opgenomen en dit weekend is er net een festival aan de gang. Het is hier gezellig met overal muziek op de terrasjes!

1. Jos Zeegers:
    9 oktober 2016
    Een keer je eens lekker ontspannen mag ook wel eens!