Lake Tahoe en de verdwenen meren en waterval

7 oktober 2016

Vandaag hebben we ons in de omgeving van Lake Tahoe vermaakt, het is hier echt prachtig! We hebben eerst five lake trail gedaan, zoals de naam al aangeeft gaat deze langs 5 meren maar alleen de eerste is aangegeven. We hebben nog gezocht naar de andere maar die konden we niet vinden en de kans op verdwalen was groot dus zijn we teruggegaan, maar ook voor dat ene meer was de hike het dubbel en dwars waard!
@Lotte, deze wandeling is onderdeel van de pacific crest trail, de foto's geven alvast een voorproefje!
Daarna hebben we nog een korte wandeling naar een waterval gedaan, hier zou ook een tweede waterval bij in de buurt moeten zitten maar die konden we ook al niet vinden!

We hebben een lekker luxe hotel uitgezocht vandaag en na lekker gedoucht te hebben, hebben we heerlijk bij Applebee's gegeten, met cocktail een de pecan blondie, ons favoriete dessert en de eerste van deze vakantie! Nu lekker uitbuiken op bed en tv kijken!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl