2 Staatsgrenzen en een tijdsgrens

22 september 2016

Ik slik nu iedere avond melatonine en dat helpt prima tegen de jetlag. Vanmorgen werden we om 06:00 wakker en dit keer hadden we Griekse yoghurt met cereal als ontbijt. We hebben een enorme koelbox gekocht dus we hebben altijd koele drankjes, broodbeleg en nu dus yoghurt. We wilden vroeg op pad omdat de voorspelling voor Glacier regen en sneeuw was maar de ochtend zou nog goed zijn.

Er was nog één hike die we graag willen doen in Glacier en dat was Avalanche lake trail. En superleuke trail die langs avalanche creek loopt en avalanche creek gaat weer door een gorgelen, erg spectaculair! Na de gorge liepen we een stuk door een donker maar schitterend bos en uiteindelijk kwamen we bij Avalanche lake uit. Dit lake ligt tussen drie bergen en je ziet gelijk waarom het deze naam heeft gekregen, overal sporen van lawines op de berghellingen.

Het was koel en de wind strak weer op dus we gelijk terug gelopen en dat was maar goed ook want we waren net bij de auto of het begon te regenen. Vandaag wilden we tot Spokane Valley, Washington rijden. De weg ging van Montana naar Idaho en verder naar Washington waar we nu dus zitten. We zijn dus ook een tijdsgrens over gegaan,  het tijdsverschil is nu 9 uur met Nederland.

Heerlijk hotel hebben we weer. Apart is in dit hotel dat ze van 17:00 tot 19:00 gratis bier en wijn hebben met hapjes erbij. Wij gingen dus ook even wat drinken voordat we gingen eten en het zat al helemaal vol. Dan zeggen ze dus dat Nederlanders voorop staan als er iets te halen valt maar Amerikanen kunnen er ook wat van! Er zat zelfs een ouder echtpaar die er hun diner van maakte een voor de rest zaten er roadworkers lekker te hijsen.

Wij hebben voor het eerst weer bij Applebee's gegeten en ik kon mijn eerste cocktails eindelijk drinken dus als het verslag wat onsamenhangend overkomt weten jullie hoe dat komt!

1. Chestin:
    7 oktober 2016
    Niet eens een maple butter blondie?!?!