The Rockies!

22 september 2015

We blijven maar in ons vroege ritme zitten, op zich niet zo gek want na een hele dag buiten bezig zijn, liggen we vaak al om 21:00 op bed, dus ook vanmorgen gingen de luikjes alweer om 05:00 open. Om 06:45 begonnen we aan onze hike, omdat we op bevers hoopten, maar helaas. Het was behoorlijk wennen om op hoogte te lopen, zeker als we ook nog moesten klimmen. Maar de omgeving is hier zo mooi, de berken lijken in brand te staan, en de majestueuze bergtoppen van de rockies torenen overal boven het landschap uit.
We blijven maar lopen en lopen en genieten van de omgeving en de intense boslucht. Na een paar uur vonden we het welletjes voor vandaag, ik had nog steeds last van mijn voet. De gelkussentjes die ik had gekocht hielpen wel wat maar bij lange einden begon het toch weer op te spelen. Toen we op de bus wachtten die ons terug zou brengen naar de auto rekenden we uit hoeveel weer gelopen hadden en kwamen op ruim 14 km! Het gaat echt heel goed met mijn conditie, weer een enorme sprong ten opzichte van vorig jaar!
De middag hebben we besteed aan mooie weggetjes rijden en het park verkennen. We vonden één weg, die was onverhard en ging helemaal naar boven, zo'n 11500 feet. Mam, jij had het bestorven, er zat geen vangrail en het ging loodrecht naar beneden, ik zat soms ook niet helemaal lekker in de auto!
In de namiddag gingen we de weiden opzoeken om elks te spotten. Nou, dat is gelukt, ik heb super mooie opnamen van kuddes en vechtende mannetjes gemaakt, met name dat laatste is heel bijzonder omdat die mannetjes zich niets aantrokken van het publiek wat stond te genieten. Na alle inspanningen van vandaag gingen we voor het eerst deze vakantie fastback food eten, dat mocht nu wel na de 14 km. Daarna nog boodschappen doen en toen was het tijd om te relaxen in ons hotel. Wederom een topdag!