De eerste dag in Page, Arizona

29 oktober 2017

Vanmorgen hadden we een lui begin. Rustig ontbeten en daarna lekker geluierd. Daarna op pad gegaan naar de visitor centers om de nodige permit te regelen voor onze plannen. We willen zoveel doen in Page dat we gelijk maar ons verblijf tot zaterdag hebben verlengd. Daarna hebben we een korte maar hele leuke trail gelopen naar wat toadstools, rare rotsformaties met een soort petje op. Vervolgens wat boodschappen gedaan en toen nog een lange dirt road gereden naar Almstrom point, een prachtig uitkijkpunt over Lake Powell.
Terug in Page was het inmiddels donker. We hadden geen zin om uit eten te gaan dus hebben we wat te eten bij Walmart gekocht.
Heel Amerika is in de ban van Halloween wat over 2 dagen is. Op de filmchannels op tv zijn is al dagen de halloween countdown bezig, alleen maar enge films! Dus we hebben gelijk maar een halloween outfit gekocht om de straat op te gaan de 31e. En ja, we hebben gecheckt dat ook volwassenen meedoen met Halloween....
En nu zitten we met wat lekkers gezellig halloween films te kijken!

1. Tom en Jolanda:
    30 oktober 2017
    Prachtige foto's weer. We hebben een beetje heimwee! Erg benieuwd naar jullie outfits voor Halloween. Hoe gaat het met je Berna? Helpen de medicijnen nog steeds? Geniet van de mooie omgeving van Page! (Jullie auto ziet er al lekker uit, herkenbaar!)
  2. Johan en Hennie:
    30 oktober 2017
    Nou nou, wat een toestand met die kaakholteonsteking, zeg...hoop dat je snel opknapt en jullie samen verder kunnen genieten! Well, some days you're the donut, but some days you're te hole 😉