Sedona

6 november 2017

De reis gaat verder naar Sedona. Sedona is een mondain stadje waar de rich and famous wonen,  tezamen met artiesten en hippies, en staat bekend om de uitzonderlijk mooie omgeving van,  jawel, red rocks... Waar Sedona nog meer om bekend staat zijn de vortexen, dit zijn plaatsen waar een zeer sterke energie vanuit de aarde komt die je kunt voelen.

Wij gingen dus op vortex-jacht, in Sedona zijn 4 locaties waar je de energie kunt voelen en de hikes er naar toe zijn ook nog eens erg indrukwekkend. De vortexen blijken een aparte gewaarwording. We voelden het allebei en werden er zelfs een beetje licht van in ons hoofd,  en nee,  we hadden niet gedronken...

Uiteindelijk zijn we er de hele dag zoet mee geweest en kwamen maar net voor donker in Prescott aan,  waar we overnachten. Watson lake stond ook nog op de planning vandaag maar die moet maar tot morgen wachten. Daarna bij Applebee's gegeten en terug naar het hotel.

Morgen trekken we verder naar het zuiden in de buurt van Tucson waar we weer een aantal nachten gaan kamperen. Geen wifi dus de komende dagen dus ook geen updates op de website.

1. Tom en Jolanda:
    7 november 2017
    Nog nooit gehoord van vortexen. Wat grappig dat jullie de energie konden voelen. Weer een reden om nog eens terug te gaan naar dat gebied. We zullen de reisverslagen gaan missen de komende dagen!
  2. Jos Zeegers:
    7 november 2017
    Ik heb ook nog nooit van vortexen gehoord, anders dan van trillers op het lab. Wat voelden jullie precies?
    Groeten Jos.
    PS. De tent is zeker achtergebleven in Zion?