Coconino en Tonto national forest

5 november 2017

Vandaag beginnen we met een shopmomentje voordat we weer de natuur intrekken. Van de red rocks in Page zijn we nu in de bossen bij Payson aangekomen. We rijden naar Tonto Natural Bridge state park. Daar doen we een trail die langs een creek gaat en het is een hoop klauteren weer geblazen. Het is bijzonder hoe goed het met mijn voet gaat en hoeveel we kunnen doen. Maar wat leuke trail! We gaan door nauwe doorgangen, klimmen over rotsblokken en lopen door grotten,  om uiteindelijk bij,  hoe kan het ook anders...een natural bridge uit te komen.  Eenmaal weer terug bij de auto picknicken we in het zonnetje.

Daarna rijden we naar Kohls Ranch, en superleuke lodge midden in de bossen. Onderweg steken nog een paar javelina's over,  die ik,  niet zo heel mooi maar toch op de camera weet te krijgen. Overigens zijn javelina's geen familie van de zwijnen maar van de pecari's.

Vanavond hebben we weer planningsoverleg, hoe de rest van de vakantie eruit gaat zien.

1. Janneke:
    6 november 2017
    Mooie trails!
  2. Tom en Jolanda:
    6 november 2017
    Weer een totaal andere omgeving. Ook erg mooi. Wat is het landschap toch divers daar. Benieuwd waar de reis verder naar toe gaat.