Ons kampeeravontuur in Saguaro

12 november 2017

Geen emergencies dit keer gelukkig! Wel een heerlijke temperatuur, en rustige en relaxte camping en veel, heel veel cactussen..... we hadden het hier zo naar ons zijn dat we er een dagje aan vastgeplakt hadden. Onze dagen hebben we gevuld met vogels kijken in het zuiden van Arizona, naar Saguaro national park, Tucson in of lekker bij de tent hangen. Het was hier 28C een wetende dat we al snel weer in de Nederlandse kou terugkomen wilden we zoveel mogelijk zon meepakken de laatste dagen. We hebben hier een vogelidentificatiespel bevinden en dat zijn we nu steeds aan het doen.

Spinnen waren er ook genoeg, vooral wolfspiders en sunspiders. Allebei heel eng! En die zaten dan 's avonds bij de wc's. Kwamen we leuk in het donker aan en dan moest je heel goed kijken met je zaklamp of er geen enge beesten zaten! Aan de spinnenangsttechniek moet ik nog wat verder werken haha! Verder de tent goed dichthouden, dan kwamen ze in ieder geval niet binnen.

Vandaag zijn we weer een flink stuk richting noorden opgeschoten, we zitten weer in Flagstaff. Het is hier snachts ook weer een stuk kouder! Morgen rijden we door naar Las Vegas waar we de laatse dagen zullen doorbrengen.

1. Tom en Jolanda:
    12 november 2017
    Wat een cactussen! Prachtig. Mooie kampeerplaats. Dit keer wel een camping met douches? En wat hebben jullie een geluk met het weer. Heerlijk.
    Een goede reis naar Las Vegas en geniet er nog maar even van.
  2. Jos Zeegers:
    12 november 2017
    Steekt Ron nou zijn middelvinger op? Naar ons in ons regenachtige koude kikkerlandje?
  3. Johan en Hennie:
    12 november 2017
    Nu nog even proberen om je vakantie terug te verdienen in Las Vegas!
  4. Liesbeth Schutte:
    13 november 2017
    Wat een schitterende foto's weer! Heb er echt van zitten genieten. Moest ook wel lachen om die spinnen. Je wilde mij nog wel in therapie nemen. Voorlopig roep ik toch Aart maar als ik een grote, gevaarlijke spin zie.
    Goede reis naar huis en dan welkom in een mooi herfstig maar koud Nederland!
    Groetjes, Liesbeth