24 oktober 17 - de eerste dag

25 oktober 2017

Vannacht om 02:00 werden we wakker. Na verwoede pogingen (die niet hielpen) gaven we het om 3 uur op en gingen eruit. Eerst maar eens ontbijten, en gelukkig zijn hier een hoop restaurants 24/7 open. Daarna naar de walmart om de eerste voorraden in te slaan en toen we terug kwamen in ons hotel was het al weer 10 uur. Na 2 uurtjes slapen op naar red rock canyon, net buiten Las Vegas en daar hebben we een trail gelopen, ice box canyon. Hij was maar 4 km dus goed om te kijken hoe het met mijn blessure ging. Superleuk om te doen, echter de 4 km was een hoop klauterwerk over rotsen dus ik ben benieuwd hoe dat morgen aanvoelt.

Ook zijn we nog naar Mount Charleston gereden, een skigebied net buiten vegas. Weer een compleet andere wereld. Eenmaal weer terug in vegas hebben we bij Applebee's gegeten en daarna weer naar de walmart om de kampeerspullen op te halen die we hadden besteld. Inmiddels ziet de auto eruit alsof er een bom in is ontploft.....zo vol zit ie al!

Voor nu is het al weer tijd om te gaan slapen, ben benieuwd hoe lang we het vannacht uithouden! Morgen gaan we kamperen in Zion. Er is daar geen wifi dus de komende dagen ook geen verslag!

1. Tom en Jolanda:
    25 oktober 2017
    Al weer een hoop gedaan! Maar ja, als je dan ook al om 3.00 uur naast je bed staat heb je een lange dag. We zijn reuze benieuwd naar jullie kampeer ervaring. Even geduld hebben dus. Veel plezier aan de Virgin River!
  2. Jos Zeegers:
    25 oktober 2017
    De goklokalen zijn toch ook 24/7 open?
  3. Johan en Hennie:
    Enjoy the good life!
  4. Hildy, Jan-Willem & Stefan:
    28 oktober 2017
    Veel plezier met kamperen en we duimen voor je kuit. Eens kijken of jullie kampeerervaringen vergelijkbaar zijn met de onze ;-)