We zijn er weer!

24 oktober 2017

Het was bijzonder rustig op schiphol, nog nooit waren we zo snel door het inchecken, security en douane gegaan! We vertrokken keurig op tijd en al snel zaten we hoog in de lucht met een drankje en hapje. De combinatie van een cursus hypnose en gin/tonic werkt uitstekend. Het tijdsbesef vloog achteruit. Of was dat omdat we tegen de tijd in vlogen? De vlucht zelf was turbulent, we mochten bijna niet uit de stoelen. Bij het landen waarschuwde de piloot dat we een bump landing zouden krijgen maar alhoewel het vliegtuig alle kanten op ging bij het dalen wist de piloot het toestel keurig aan de grond te zetten. Na 3 uur wachten op Minneapolis en nog 3 uur vliegen naar Las Vegas waren we het goed zat. Snel de auto opgehaald en naar ons hotel, helemaal aan de westkant van Vegas. Hier blijven we 2 nachten. Het is hier 32C dus lekker warm!

1. Tom en Jolanda:
    Hallo buurtjes,
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Zoveel turbulentie zou niks voor mij zijn 😉. Nu lekker genieten!!!
  2. Mirjam:
    Veel plezier!
  3. Jos Zeegers:
    Beste Berna en Ron,
    Vliegen gaat niet altijd gladjes, zo te lezen. Maar jullie hebben de gok genomen en nu verder in Las Vegas! Ik ben benieuwd.
  4. Kitty de Jeu:
    24 oktober 2017
    Je had niemand nodig voor het dragen van jullie koffers?
    Heel veel plezier toegewenst