De vlucht

17 september 2016

De wekker stond vanmorgen op 6:30 en na alles 10x gecontroleerd te hebben gingen we op pad. Om 9:30 waren we al op schiphol, ruim op tijd, want we hadden nog 3,5 uur voor vertrek, dus...shoppen!
Nou, dat viel tegen. Het was crisis op schiphol, bleek één van de drukste dagen van het jaar te zijn! Dus onze tijd werd gevuld met het in de rij staan, de ene nog langer dan de andere.
Bij security werden we er allebei uitgehaald, dat kon er ook nog wel bij.... Toen we eindelijk het hele circus achter de rug hadden had ik precies 5 min om te shoppen en toen moesten we al weer naar de gate. Eenmaal in het vliegtuig ging het heerlijk relaxed. We vertrokken mooi op tijd en alles aan de vlucht liep perfect. Ook Minneapolis is een erg prettige luchthaven. De officials zijn erg vriendelijk en behulpzaam en alles verloopt vlotjes. Nu moeten we nog 5 uur tot onze volgende vlucht overbruggen, dan nog 1:30 vliegen en om 06:00 nederlandse tijd zijn zullen we eindelijk landen in Great Falls, Montana.