Kayakken op Lake Powell

1 november 2017

Halloween was een grote flop! Zowel bij de visitor info als bij het hotel hadden ze gezegd waar we moesten zijn en dat het om 20:00 zou beginnen. Fully dresses (zie foto's) hadden we de grootste lol en ik stier als eerste met Ron in mijn kielzog het café/restaurant binnen.....niemand! D.w.z..... er zaten gewoon mensen te eten en aan de bar sport te kijken. Iedereen keek heel raar naar ons. Iemand buiten vond ons heel gaaf dus we moesten me een ander café in. ....ook niemand verkleed! Uiteindelijk zagen we iemand in halloween kleding lopen en die zei,  nee. ...pas om 22:00 begint het. Wij dus weer terug naar het hotel en om 22:30 opnieuw vol goede moed op pad. Nou....dezelfde baseball petjes zaten nog aan de bar dus toen hebben we het maar opgegeven.....

Vandaag gekayakt op Lake Powell! Superleuk en wat boffen we met het weer! Vandaag weer een strak blauwe lucht en 24 graden, ideaal voor op het water. Een leuke tocht van 5 uur door wahweap bay gemaakt, daarna lekker in het hotel bijgekomen want zo'n dag op het water hakt er wel in! Daarna nog halloween spulletjes in de uitverkoop gekocht en Chinees gegeten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tom en Jolanda:
    2 november 2017
    Ha, ha, ha, we zien jullie al in die outfits het café restaurant binnen gaan. Geweldig! Jullie hebben in ieder geval de voorpret gehad. Leuk kayakken. Zo zie je het meer weer van een heel andere kant.
  2. Jos Zeegers:
    2 november 2017
    Jullie hadden ook naar Almere moeten gaan. Daar werd er volop Halloween gevierd!