Yellowstone, dag 1

2 oktober 2022 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Vanmorgen regende het toen we de auto inpakken. En de voorspelling was dat het de hele dag zou regenen en sneeuwen in Yellowstone.

Het was zo'n 1,5 uur rijden naar de East entrance van Yellowstone en de weg er naartoe was weer schitterend.

Uiteindelijk hebben we maar 2 keer een paar druppels gehad en de rest van de dag was het droog. En zelfs regelmatig een zonnetje.  Wat boften we weer!

Het was ontzettend leuk om weer in Yellowstone te zijn.  We hebben vandaag de onderste helft gedaan en morgen is de bovenste helft aan de beurt.  We zijn alle geisers en bronnen afgelopen,  hebben prachtige rivieren en Yellowstone canyon gezien en gelukkig ook de nodige wildlife.

1 Bison stond heel dicht bij het pad en toen mochten we niet doorlopen van een park ranger. Toen de bison 10m was doorgelopen wat heel lang duurde mochten we weer verder.  Het duurde even maar het heeft ook mooie plaatjes opgeleverd.

Na een lange dag waren we te moe om uit eten te gaan en hebben snel wat gegeten en zijn toen naar ons hotel gegaan.  Een supermooi hotel waar we 2 nachten in verblijven. Met thee en koekjes die we uit de lobby meenemen vertrekken we naar onze kamer.