Het einde van ons camping avontuur

27 oktober 2022 - Grand Junction, Colorado, Verenigde Staten

De laatste nacht in Moab was het noodweer.  De tent schudde alle kanten op en de regen kletterde op het dak. We hadden al zoveel mogelijk in de auto gezet,  in geval de tent het niet zou houden.  Maar het ging prima,  behalve dat we van het regenlawaai niet echt konden slapen.

Maar er was zo ontzettend veel regen dat er een modderstroom op gang kwam,  en de tent begon in de hoeken op de grond te lekken. Toen de grond zo zacht werd van het water en 1 van de haringen los kwam werd het tijd om te verkassen.  Om 02:30 renden we met onze slaapzakken naar de auto waar we nog wat hebben kunnen slapen.

Toen het even droog werd hebben we snel alles afgebroken en in de auto geladen. De kampeeruitrusting hebben we bij het goede doel gedumpt en we gingen op weg naar Grand Junction.

Het was helemaal een regendag, dus we hebben een lekker hotel gezocht,  warm gedoucht en zijn lekker op bed gaan liggen.  Heeeerlijk!