Een rijdag

30 september 2022 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we rustig aan gedaan en rond 9 uur gingen we op pad. Zei ik gister dat we zo blij waren met de auto? Nou,  Vanmorgen even niet.  Toen we startten begon hij te piepen en er ging een waarschuwingslampje branden.  Wij zoeken in het boekje.... bleek het de bandenspanning te zijn. En we hadden net een lange rit door the middle of nowhere te gaan.  Toch maar even bij een garage gestopt en daar bleek inderdaad dat 2 banden een te lage spanning hadden.  Gelukkig was het snel opgelost en konden we op pad.

Na een paar uur rijden kwamen de langs de ene grote stad en daar hadden we een shopstop gepland.  Ik heb een plekje op de camping in Zion national park weten te bemachtigen en onze kampeeruitrusting was nog niet compleet. Na de nodige winkels afgestruind te hebben konden we onze reis vervolgen.

Helaas duurde het shoppen langer dan verwacht dus onze fun-stop onderweg moesten we overslaan.  Om 17 uur kwamen we aan bij onze cabin in Buffalo, Wyoming en daar hebben we de rest van de dag heerlijk relaxed.

Oh,  en speciaal voor keesjan.... kijk eens bij de foto's wie we tegenkwamen!!

1. Lotte:
    30 september 2022
    Gelukkig eindigde de dag met relaxen!
    Fijn dat het bandenprobleem opgelost is en jullie klaar zijn voor het kampeeravontuur. Veel plezier!
  2. Johan en Hennie:
    1 oktober 2022
    Hé, wat een prachtige foto’s maken jullie weer! Die kunnen zo op de websites van de reisorganisaties!👍🏼 Ik zal de foto’s aan KeesJan laten zien! Zal hij leuk vinden😊 Succes met kamperen in Zion National Parc en hopelijk is de kampeeruitrusting nu wel compleet ⛺️