Medicine Bow National Forest

29 september 2022 - Laramie, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen deden we het rustig aan, na ons uitgebreide ontbijt nog even lekker met boek/tablet in bed gedoken.

Rond 9 uur gingen we dan toch op pad,  de zon scheen alweer uitbundig.  We boffen toch zo met het weer!

Je hebt hikes die om de bestemming draaien en waarbij de hike zelf niet zo interessant is en je hebt hikes waarvan de hike juist zelf heel mooi is.

De hike die wij vandaag hebben gedaan was beide.  Al vanaf de eerste stap keken we onze ogen uit, de omgeving is hier zo waanzinnig mooi! De temperatuur was ook perfect om te lopen en we zagen maar weinig andere wandelaars. Het pad liep door de bergen langs allerlei bergmeren,  echt zo gaaf!

Eenmaal terug op de parkeerplaats hebben we gepicknickt, spinaziewraps met eiersalade, dat ging er wel in na de tocht.  Daarna was het 5 kwartier rijden naar onze 2 plek vandaag,  turtle rock.  Ook dat bleek weer zo'n plek te zijn die verrassend mooi was.

Overigens zijn we druk tevreden met onze auto.  We mochten een grotere uitkiezen dan die we gehuurd hadden en deze auto is van alle luxe voorzien.  Heerlijk voor zo'n lange roadtrip!

Hier hebben we ook weer rondgelopen en gereden en we genoten van de omgeving.  Na deze superleuke dag hebben we kip met salade bij de safeway gekocht die we op de kamer hebben opgegeten. Met carrot cake toe 😊

1. Tom en Jolanda:
    29 september 2022
    Wat fijn dat jullie nog zo'n mooi (wandel)weer hebben. Door de verhalen en foto's begint het bij ons toch ook weer te kriebelen.