De eerste dag.... Red Rocks!

25 september 2022 - Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten

Het is vreemd en tegelijkertijd vertrouwd om weer in Amerika te zijn.  Het is de eerste keer dat we er zijn na de lockdown.

Na een eerste rusteloze nacht zijn we dan toch nog in slaap gevallen en werden pas om 6:30 wakker.  Na een lekker ontbijt met eieren,  worstjes en blueberry waffles, gingen we op pad naar garden of the gods, een red rock gebied.  Superleuk en ook superdruk helaas.  Maar we vinden een paar leuke spots  waar we kunnen klimmen en lopen.  Dat klimmen resulteert bij mij nog wel in een indrukwekkend geschaafd been als ik uitglijd tegen een rots.

Na de garden gaan we nog naar red rock open space,  een ander red rock area. Het weer is schitterend en dat geeft weer mooie plaatjes.  Maar we merken dat de vermoeidheid nog snel toeslaat en we gaan op tijd naar ons hotel om even te chillen.

Savonds eten we bij olive garden,  waar ik per ongeluk een pitcher cocktail ipv een glas bestel en alhoewel olive garden heerlijke cocktails heeft zie ik dat niet zitten nu. Zelfs niet op mijn verjaardag 😊. Dus ik vraag of ik het nog mag omruilen en gelukkig doen ze er niet moeilijk over.

We eten pasta met seafood en dat gaat er goed in na een dag in the outdoors. Daarna was het plan om nog even te shoppen,  ik mag nog wat voor mijn verjaardag kiezen maar eenmaal in de winkel zijn allebei te moe en dus gaan we terug naar ons hotel.  Het kado houd ik tegoed 😊.

Nu lekker chillen en heeel vroeg naar bed!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tom en Jolanda:
    25 september 2022
    Ziet er weer mooi uit, op dat been na. Hopelijk heb je er niet te veel last van Berna en kunnen jullie nog veel prachtige wandelingen maken.