Van Amsterdam naar Denver

24 september 2022 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen ging de wekker al heel vroeg.... 04 uur.  We vliegen pas om 10 uur maar door de drukte op Schiphol wilden we niets aan het toeval overlaten.

Een collega van Ron was zo aardig om ons naar het vliegveld te brengen en om 5:15 sloten we aan in de rij.  Die viel gelukkig alles mee! Binnen het uur waren we er doorheen. Rons tas werd er wel uitgepakt.... daar bleek nog een schaar in te zitten. Die zijn we nu kwijt.  Maar fijn om te weten dat ondanks de drukte er niet wordt ingeleverd op kwaliteit 😊.

De rest van de reis verliep prima maar die was wel erg lang.  Om 1:30 nl tijd landden we in Denver en toen moesten we nog dit immigration, bagage ophalen,  auto ophalen, onze bestelling bij walmart en daarna eindelijk naar het hotel.  Het is nu 6 uur sochtends nl tijd/21:30 denver en we hebben net lekker gedoucht. Nu zitten we aan een salade met een walnoten pistache muffin toe en daarna gaan heel snel de luikjes dicht!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tom en Jolanda:
    24 september 2022
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Een fijne verjaardag Berna en geniet van jullie welverdiende vakantie.