Reacties
Reacties 1 - 50 van 55
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Liesbeth Schutte | Ontzettend leuk om jullie reisverhalen te lezen! En… | 25 okt. '24 |
| Liesbeth Schutte | 🤣 Geweldig! | 25 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Prachtige huizen daar in Jim Thorpe…wat een sportman… | 19 okt. '24 |
| Greetje Doornbos | Wat een prachtige foto's.Apart he die speciale… | 17 okt. '24 |
| Erna | hahaha heb jij weer, met die hotelkamer :-) | 17 okt. '24 |
| Tom en Jolanda | Wat een afstand hebben jullie deze reis afgelegd.… | 17 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Nu is het nog maar 5 uur rijden…😊👍 | 16 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Jullie rijden aardig door!😊 | 16 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Leuk dat jullie Stefan hebben opgezocht😊…Da’s… | 14 okt. '24 |
| Hildy Mos | Och wat vervelend. Het lijkt wel of de bedbug jullie… | 14 okt. '24 |
| Tom en Jolanda | Mooie hike! En het lijkt inderdaad op het Mullerthal.… | 13 okt. '24 |
| Tom en Jolanda | Whahaha, die zoektocht in het hotel naar de juiste… | 12 okt. '24 |
| Hildy Mos | Ik moest er erg om lachen, het foamblokverhaal. Je… | 12 okt. '24 |
| Janneke Mars | Leuk te lezen dat jullie allebei zo van kajakken houden!… | 11 okt. '24 |
| Erna | Wel richting aangeven hè als je van baan wisselt,… | 9 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Tjonge, jullie zijn al een end gekomen zeg! Ah…dat… | 9 okt. '24 |
| Tom en Jolanda | Ha, ha, die Subaru. Herkenbaar, onze auto heeft dat… | 9 okt. '24 |
| Berna | Nee, we waren het wel van plan, maar we hadden al… | 9 okt. '24 |
| Erna | Ik herinner me dat nog, zo indrukwekkend die niagara… | 8 okt. '24 |
| Tom en Jolanda | Mooi die watervallen. En geweldige foto's weer.… | 7 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Leuk om te lezen dat jullie ondanks de tegenslag toch… | 7 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Snap dat jullie een baaldag hadden! En kan me voorstellen… | 4 okt. '24 |
| Tom en Jolanda | Wat ontzettend jammer dat jullie de plannen noodgedwongen… | 4 okt. '24 |
| Gert-Jan Mos | Hoi Ron en Berna, balen dat de enkel van Ron nog niet… | 4 okt. '24 |
| Liesbeth Schutte | Vandaag weer even 'bijgelezen'. Het is op… | 3 okt. '24 |
| Liesbeth Schutte | Wat een prachtige foto's met die herfstkleuren. | 3 okt. '24 |
| Tom en Jolanda | Prachtige herfstkleuren. En zo te zien hebben jullie… | 3 okt. '24 |
| Johan & Hennie | Wat een prachtige natuur daar en wat maken jullie… | 1 okt. '24 |
| Greetje Doornbos | Mooi te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt.… | 30 sep. '24 |
| Tom en Jolanda | Wat is het mooi daar. Goed idee om te gaan kanoën.… | 29 sep. '24 |
| Johan & Hennie | Hopelijk gaat het weer beter met je enkel Ron, en… | 27 sep. '24 |
| Tom en Jolanda | I.v.m. de voet/enkel van Ron niet zo erg dat het een… | 27 sep. '24 |
| Liesbeth Schutte | Beterschap voor Ron! Ff rustig aan maar. | 25 sep. '24 |
| Liesbeth Schutte | Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, Berna! Je… | 25 sep. '24 |
| Liesbeth Schutte | Wat een prachtige foto's van de kust. Om vakantiekriebels… | 25 sep. '24 |
| Hildy Mos | Balen Ro en beterschap! Hoe gaat het met je enkel… | 25 sep. '24 |
| Leo en Petra | Klimmen en klauteren en dan op een gewoon pad verzwikken..… | 25 sep. '24 |
| Leo en Petra | Te laat😅, maar alsnog van harte gefeliciteerd Berna!… | 25 sep. '24 |
| Tom en Jolanda | Wat een pechvogel en dat op jouw verjaardag. Hopelijk… | 25 sep. '24 |
| Janneke Mars | Van harte gefeliciteerd en leuk je te volgen! | 24 sep. '24 |
| Ronald Verhoog | Gefeliciteerd met je verjaardag! | 24 sep. '24 |
| Mirjam | Gefeliciteerd, Berna! | 24 sep. '24 |
| Johan & Hennie | Lieve Berna, gefeliciteerd 🥳 met je verjaardag!… | 24 sep. '24 |
| Erna | Jaa, Berna, gefeliciteerd met je verjaardag! | 24 sep. '24 |
| Tom en Jolanda | Berna, gefeliciteerd met je verjaardag. 🥳Maak er… | 24 sep. '24 |
| Tom en Jolanda | Prachtig daar! En broodjes van Amerikaans formaat… | 23 sep. '24 |
| Erna | Lekker he, die flexibiliteit. | 23 sep. '24 |
| Erna | Wat een lekker begin, die hike! | 23 sep. '24 |
| Johan & Hennie | Subaru outback…. mooie auto👍 | 22 sep. '24 |
| Johan & Hennie | Goed aangekomen, fijn! Lekker weer genieten in Amerika… | 21 sep. '24 |
1 2 Volgende »

- Liesbeth Schutte: Ontzettend leuk om jullie…
- Liesbeth Schutte: 🤣 Geweldig!
- Johan & Hennie: Prachtige huizen daar in…
- Greetje Doornbos: Wat een prachtige foto's.Apart…
- Erna: hahaha heb jij weer, met…
Alle reacties »