De oversteek

21 september 2024 - Wells, Maine, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we om 8:30 op Schiphol en het was gelukkig niet druk.  Het inchecken, douane en boarden verliep soepel en we vertrokken keurig op tijd.  Alhoewel ik niet echt vliegangst heb ben ik toch echt geen fan van vliegen.  Het idee dat je op 11km hoogte met 900km per uur door de lucht vliegt..... maar na 2 gintonic zag de wereld er al weer heel anders uit. We landden een uur te vroeg in Boston een ook daar gingen we vlot door customs heen en rond 14:30 reden we de luchthaven af in onze Subaru. 

In Boston was het grijs en miezerig. Alhoewel het niet zo warm is als in Nederland viel de temperatuur gelukkig wel mee.  Maar wat was het druk op de weg! Alle tijdswinst die we hadden waren we weer kwijt in het drukke Boston. Ons motel lag zo'n 85 mijl verderop,  maar daar hebben we dus erg lang over gedaan.  Onderweg zijn we nog gestopt bij de walmart en hebben alvast voor de eerste dagen boodschappen gedaan.  We waren al behoorlijk moe dus we hebben 2 maaltijd salades meegenomen om op de kamer op te eten.  Om 18:30 kwamen we dan eindelijk aan bij ons motel. Het was al donker. Nu eerst maar eten en nog wat relaxen en op tijd naar bed.  

Foto’s

3 Reacties

  1. Tom en Jolanda:
    21 september 2024
    Wat fijn dat de vliegreis zo vlot is verlopen en dat jullie veilig op jullie eerste bestemming zijn aangekomen.
    Veel plezier!
  2. Johan & Hennie:
    21 september 2024
    Goed aangekomen, fijn! Lekker weer genieten in Amerika 👍🏼… Kees Jan skypte vanmiddag. Ik vertelde dat jullie in Amerika waten…”nou ja zeg!!” riep hij😊 hierbij van allemasl dus de groeten! Hij is dolblij met het dolfijnenfoto boekje👍🏼👍🏼👋
  3. Johan & Hennie:
    22 september 2024
    Subaru outback…. mooie auto👍