Het is bijna weer zover.......
18 september 2024 - Almere, Nederland
Vrijdag 20 september hebben we weer een Amerikareis gepland! We vliegen naar Boston en vanuit daar gaan we een rondreis maken. Anders dan andere jaren laten de voorbereidingen nogal te wensen over. Wat we wel weten is dat we de eerste dagen in Maine zullen verblijven. En ik heb een soort van route gemaakt, maar we laten de haalbaarheid daarvan vooral van het weer afhangen. Ik heb me wat verdiept in de staten Maine, New York Pennsylvania, Virginia en West Virginia, en daar zijn weer genoeg mooie plaatsen te bezoeken. Dit jaar zijn het vooral bergen, watervallen, bergen, meren en nog meer bergen, dus hopelijk plukken we de vruchten van al het trainen wat we gedaan hebben. En hopelijk ga ik niet teveel last krijgen van mijn hoogtevrees haha!
Maar eerst de oversteek. We hebben een directe vlucht en vertrekken rond 12 uur vanaf Schiphol, en vrijdag 13:45 lokale tijd (20:00 NL tijd) hopen we voet op Amerikaans grondgebied te zetten. Tot dan!!
4 Reacties
-
Gert-Jan Mos:18 september 2024Jullie gaan weer een mooi avontuur tegemoet, geniet van de mooie natuur en een gezellige tijd in de USA
-
Tom en Jolanda:18 september 2024Heerlijk vooruitzicht. Geniet ervan. Wij kijken uit naar jullie reisverhalen.
-
Mirjam:19 september 2024Heel veel plezier en goede reis morgen!
-
Ronald Verhoog:20 september 2024Geniet van jullie mooie reis!! Fijne vakantie!
