Een dagje nietsdoen....

27 december 2018

Gister tijdens het kayakken waren mijn schenen verbrand en in het begin dacht ik dat het nog wel meeviel maar gisteravond werd het steeds erger. Zo erg dat ik er niet van kon slapen. Gelukkig hadden we het één en ander wat ik erop kon smeren en dat verlichtte een klein beetje. Toen ik net sliep werden we allebei wakker van geschreeuw. Nee hè, niet weer een stel met ruzie.... En jawel hoor.... Het was weer zover. Dit keer gelijk de receptie gebeld en daarna werd het gelukkig weer rustig en lukte het uiteindelijk om toch nog wat te slapen.

Vanmorgen was de pijn zo erg dat ik nauwelijks kon lopen. Op internet hebben we gezocht naar wat huis tuin en keukenmiddeltjes tegen zonnebrand en ik koos voor aardappelen en yoghurt. Amerikanen kennen alleen kerstavond en eerste kerstdag dus alle winkels waren hier weer open. Dus op naar de Walmart voor yoghurt en aardappelen en een slappe wijde lange broek want deze benen in de zon zit er voorlopig niet in.

Terug in de hotel kamer vergelijkend onderzoek gedaan, het ene been met yoghurt, de andere met aardappelschijfjes. De aardappelen hebben gewonnen. De brand is er nu een beetje uit en alhoewel lopen nog behoorlijk pijnlijk is kan ik in ieder geval weer liggen en dus hopelijk ook slapen zonder pijn.

Ron vond het gelukkig ook lekker om even een relax dagje te doen dus we hebben voornamelijk gelezen, spelletjes gedaan en wat rondgewandeld.

Morgen vertrekken we weer, op naar ons volgende stekje.

1. Johan en Hennie:
    28 december 2018
    Beter verbrande benen dan geen benen...die alligator en krokodil heeft jullie gelukkig met rust gelaten!!!