Viva Las Vegas!

14 oktober 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na ons camping avontuur waren we toe aan wat relaxen en dan is Las Vegas en prima optie! We hadden een appartement in een leuk resort aan het zuiden van de strip waar het niet zo druk was.  En zo gingen we vanuit tranquility naar chaos,  de tegenstelling kon niet groter zijn.

De afgelopen dagen hebben we heerlijk relaxed. Overdag lekker in ons appartement en tussendoor een beetje zwemmen en savonds naar de strip, fremont of Sams Town. Lekker cocktails drinken en gokken en mensen kijken.  En natuurlijk alle bezienswaardigheden.  We hebben het al 100x gezien maar de fonteinen van Bellagio blijven prachtig om te zien.

En ondanks het relaxen komen we in Vegas toch genoeg aan onze beweging. Er was een fitness centre,  we hebben gezwommen en we lopen wat af tussen alle attracties.

En nu zitten we te ontbijten bij de Ihop en gaan we zo op pad richting Williams, Arizona, op naar de Grand Canyon!

1. Johan en Hennie:
    15 oktober 2022
    Die fonteinen zijn zeker mooi👍👍maar dat mag ook wel😊…ze hebben veertig miljoen dollar gekost!!!😜