Rocky Mountain National Park

28 september 2022 - Laramie, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag hebben we de dag in Rocky Mountain NP doorgebracht.  Alhoewel er vandaag regen en onweer werd voorspeld begon de dag stralend blauw en zonnig.  Dat leverde weer mooie plaatjes op.  We toeren op ons gemakje door het park,  deden kleine loopjes en reden spannende weggetjes.

In de middag kwam dan toch het onweer,  wat een lawaai kan dat geven,  het echode tussen de bergen door! De hike naar gem lake die we voor de middag hadden gepland konden we dus wel op onze buik schrijven, dat zou te link worden met die natte rotsen en het onweer. Dus we trokken al vroeg door naar onze volgende bestemming, Laramie, Wyoming.

En wat is Amerika toch mooi. Niet alleen de stukken die we bezoeken,  maar ook de wegen zijn spectaculair. We kijken onze ogen weer uit en genieten van al het moois. Als we overal zouden stoppen om foto's te maken zouden we er 3x zo lang over doen dus daarom maar foto's uit de auto,  ondanks dat de kwaliteit dan minder is.

We passeren ook de eerste staatsgrens en verruilen Colorado voor Wyoming.  We gaan vroeg eten bij Chilli's en de rest van de avond relaxen we op onze kamer.